- Samenwerken in een betrokken team
- Grip op je loopbaan
- Investeren in je vakkennis
Wij zijn op zoek naar een
Financieel Administratief medewerker
Ben jij financieel administratief sterk en houd je van een afwisselende werkdag? Dan ben je bij ons aan het goede adres!
Dit ga je doen.
In deze grotendeels financieel administratieve functie heb je een veelzijdigheid aan taken. In de basis ben je (mede-) verantwoordelijk voor de financiële verwerking van onder andere kas, bank, debiteuren en crediteuren. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een stukje verkoopadministratie en ondersteun je waar nodig de directeur.
Na een lekkere kop koffie bestaat je dag uit:
- Verwerken - Debiteurenbeheer, Crediteurenbeheer en Kas
- Beheren - van diverse balansposten
- Lachen - iedere dag!
- Analyseren - van verkoopgegevens van onze klanten
- Meehelpen - andere verkoopafdelingen administratief werk uit handen nemen
- Lol maken - verplicht!
- Ondersteunen - van het hoofd administratie en de directie - denk hierbij aan agendabeheer, opzoeken van informatie, organiseren van bijeenkomsten enz.
Het is een veelzijdige baan waarin nog niet alles vast ligt. Zo zijn er ook projecten waar ondersteuning voor nodig is.
Dit ben jij.
- Je hebt minimaal een mbo 4 werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je een financieel administratieve opleiding gevolgd of een vergelijkbare opleiding.
- Je bent handig met Excel, Word en Outlook en je vindt het leuk om dingen uit te zoeken.
- Communicatief prettig zowel intern als extern (o.a. klanten)
Als collega ben je behulpzaam en beschik je over een gezonde dosis Brabantse gezelligheid. Je komt je afspraken na en je werkt secuur. Je ziet het werk liggen en neemt graag dingen over. Je doet niet graag iedere dag hetzelfde en kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en afdelingen.
Dit bieden we jou.
- In eerst instantie een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op vast bij goed functioneren
- Salarisindicatie €2500,- tot €3800,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur)
- De functie is voor 28 - 40 uur per week
- Pensioenregeling en CAO technische groothandel
- Een gezellig team, korte lijnen, bedrijfsuitjes en nog veel meer!
- Je werkt in een hecht team met leuke en betrokken collega’s. Jouw loopbaan is belangrijk voor ons en daarom investeren we in opleidingen en trainingen.
Welkom bij Mastermate!
Mastermate is de technische groothandel die gaat voor het maximale resultaat van klanten. Onze klanten kunnen bouwen op ons assortiment, deskundig advies en doordachte oplossingen. Mastermate bestaat uit intensief samenwerkende familiebedrijven. ‘Landelijk opererend met regionale betrokkenheid’, is een belangrijk motto van deze krachtenbundeling. De combinatie van landelijke slagkracht met een sterke verbinding in regionale netwerken maakt de aanpak van Mastermate uniek in de branche. Onze klanten zijn bouwbedrijven, aannemersbedrijven, vakmensen, woningcorporaties, onderhoudsbedrijven, technische diensten en industriële bedrijven. Meer weten over Mastermate? Ga naar onze website.
Bij Mastermate hechten we waarde aan samenwerken. Je komt in dienst bij Mastermate Willemsen. Dit is één van de familiebedrijven binnen Mastermate. Bij Mastermate Willemsen werken ongeveer 40 medewerkers, verdeeld over 3 vestigingen.
Meer weten?
Enthousiast? Solliciteren kan via de website: https://www.werkenbijmastermate.nl/
Wil je eerst meer weten over deze functie of over Mastermate? Neem dan contact op met Nicole Willemsen (Directeur) via 06-24 66 80 78.
Mastermate voert samen met haar vaste bureaus, zelf de werving en selectie uit. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt dan ook niet op prijs gesteld.
Waarom solliciteren bij Mastermate
- Samenwerken in een betrokken team
- Grip op je loopbaan
- Investeren in je vakkennis