- Samenwerken in een betrokken team
- Grip op je loopbaan
- Investeren in je vakkennis
Wij zijn op zoek naar een
Klantenservice / Webshop medewerker
Creëer een ultieme klantbeleving door advies te geven, productinformatie te verrijken en de webshop te optimaliseren! Nieuwsgierig geworden? Lees snel verder!
Dit ga je doen.
Mastermate wil de e-commerce afdeling versterken met een ambitieuze Klantenservice / Webshop medewerker. Je gaat ons helpen met de klantenservice (1e lijns centrale chat, mail en telefoon). Je kunt je commerciële skills uitstekend inzetten om klanten te helpen met een goede aankoopkeuze met als doel een ultieme 9+ ervaring mee te geven. Ook ondersteun je jouw collega bij het beheren van de webshop en verrijken van de productinformatie met jouw kennis van SEO. Als Klantenservice / Webshop medewerker zal je een belangrijke bijdrage leveren aan de klanttevredenheid van Mastermate.
Je helpt klanten met advies via e-mail, telefoon, chat en Whatsapp, je begeleidt klanten met het maken van een keuze, je lost problemen op, je helpt met verbeteringen van processen en systemen, verbetert en verrijkt websitecontent en FAQ's n.a.v. klantvragen. Als e-commerce/webshop medewerker zorg je samen met de e-commerce specialist voor een goedgevulde webshop met relevante productinformatie, foto’s en (instructie)video’s waardoor klanten de producten snel kunnen vinden en gaan bestellen.
Dit ben jij.
- HBO werk en denkniveau (afgeronde MBO niveau 4 met HBO werkervaring of afgeronde HBO opleiding)
- Iemand met vakkennis is een pré (geen must), kennis of verkoopervaring van één of meerdere productgroepen in ons assortiment)
- Kennis van Excel
- Kennis en ervaring over SEO en content management (ervaring in het schrijven is een pré)
- Ervaring met website content management systemen (CMS) en/of product informatie management systemen (PIM)
- Je bent pro-actief, hebt goede communicatieve vaardigheden en werkt nauwkeurig en zelfstandig
Dit ga je doen.
- Je zorgt ervoor dat de productinformatie helemaal compleet is en bewaakt de kwaliteit van deze informatie
- Afbeeldingen, video’s en teksten voor producten voeg je voor bestaande en nieuwe producten toe
- Je helpt klanten met advies via e-mail, telefoon en chat
- Je helpt met het door ontwikkelen van de e-commerce/ website platformen (Incident, change & release management)
- Het bedenken, uitvoeren en testen van verbeteringen voor webshop en BestelApp tbv conversieoptimalisatie en gebruiksvriendelijkheid
- Je beheert een onafhankelijk review platform en zorgt ervoor dat de reviews een gepaste reactie krijgen
- Je gaat werken met verschillende tools om klanten beter te kunnen bedienen d.m.v. online keuzehulpen en productaanbevelingen
Wij bieden
- Salaris van maximaal €2650 o.b.v. 40 uur
- Een uitdagende baan bij een actief en gezond familiebedrijf dat aandacht besteedt aan de ontwikkeling van medewerkers en veel waarde hecht aan de betrokkenheid en de initiatieven van haar medewerkers.
- Goede opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
- Deelname in onze bedrijfspensioenregeling;
- Uitzicht op een vaste aanstelling.
Welkom bij Mastermate!
Mastermate is de technische groothandel die gaat voor het maximale resultaat van klanten. Onze klanten kunnen bouwen op ons assortiment, deskundig advies en doordachte oplossingen. Mastermate bestaat uit intensief samenwerkende familiebedrijven. ‘Landelijk opererend met regionale betrokkenheid’, is een belangrijk motto van deze krachtenbundeling. De combinatie van landelijke slagkracht met een sterke verbinding in regionale netwerken maakt de aanpak van Mastermate uniek in de branche. Onze klanten zijn bouwbedrijven, aannemersbedrijven, vakmensen, woningcorporaties, onderhoudsbedrijven, technische diensten en industriële bedrijven. Meer weten over Mastermate? Ga naar onze website.
Waarom solliciteren bij Mastermate
- Samenwerken in een betrokken team
- Grip op je loopbaan
- Investeren in je vakkennis